Friday, November 13, 2009

21


22+ hours more to go and i will be turning to 21 years old.
T.T i feel like getting older and older..
Because to me,

16 means you are legal to drink ('legal' here means permission from parents, not the government, lol)
18 means you are no more a child
20 means you are fully responsible to your future, and your face needs anti-aging product from now on
25 means you are old enough to... get married??!

(25, Rachel don't like this number because it's when your wrinkle "bomb bomb bomb!" start coming out like no tomorrow and you need to feed your delicate skin with millions bottle of 'food' to keep it 'doink doink Q Q' young and smooth, ko wai i ko wai i!!!!!(scary)!!!)

30 means, you may not look beautiful anymore to fit in your wedding gown!!! wuwuwu...
I want myself to look deadly gorgeous pretty stunning damm beautiful enough to make everyone envy to be in the wedding pictures!!!! ><''


21....
21......
21........
Rachel's parent's eldest daughter is 21 soooooon~
And what key will i get daddy? hmm~~~ heaheahea.... >:p

12 comments:

Mama Jen said...

ugh i guess i am getting old. I'll be 29 in January!! But i still get carded for Rated R movies!! lol

Happy almost birthday, 21 is a good number!

rachel. said...

Tehee,that's consider a good news huh.. lol..
Well my younger sis looks elder than me, and people always thought she's the big sister! haha...

Thanks Mama Jen for the early wish! Muacks~ ^^

thriszha said...

advance happy bday to u sweety... u're still young.. so enjoy life...

Mighty Lambchop said...

I feel old now. I'm 33. The good news is that I don't fit into my wedding dress anymore because it's too big for me.
Hope you have a lovely birthday!

Lumin0us said...

Happy almost birthday!!!******************************

Danielle said...

Happy Birthday Rachel!!

I hope you will accept good birthday wishes from a girl who will no longer fit into her wedding dress!! Wahhh! Teeheehee!! I feel very young at heart but no where near as young as you. Oh, to be 21 again.... Have a happy and joyous birthday.... xx

咖啡熊猫™ said...

pls la darling..
u now only 21 ah?...
omg....
3 month later i going to 22 leh?...
then how?....

dont worry wo...
when your weeding...
u sure will

look deadly gorgeous pretty stunning damm beautiful enough to make everyone envy to be in the wedding pictures!!!! ><''

hahahahahahaha

rachel. said...

Oh a huge huge kisses to everyone! thriszha, Mighty Lambchop, LuminOus, the sweetest Daniella and my dear dear~~~ :'D

You all made me feel so touched and loved~ >v<
i never have so many people out of my world to wish me birthday before, i feel so treasured to have you sweeties!

..
...
....

wuwuwuwu.... ><

Rachel love you all:')
and dont worry, though i sound a bit negative to be 21, but you know i'm just mumble-ing murmur-ing (haha, i found this cute word from dictionary),
i feel good to be one year elder too, it means i have to be more mature than yesterday~

hehehe...
Once again, a big MmmmmuuuuaaaaccckkkkKKKs to you all! ^^v

Kae said...

Happy birthday Rachel! I hope you have a wonderful day with lots of fun and love :)

rachel. said...

Thank you thank you Kae! ^^

But you know what, my favourite clothes that i just bought not long ago, is missing.. ><
it makes me feel down, hope i can find it out.. :(

Lucy said...

Rachel have a wonderful birthday. It's a very special occasion. Also when your 30 you might not look old or wrinkly. Not everyone ages the same. You'll feel differently about aging when you get older! God bless you on your birthday. Many hugs & kisses on your special day.

rachel. said...

Hehe, thanks a lot Lucy~ ^^
Yea i get what you mean, and every age you are you experience different things then you grow up little bit more..
hmm, wish you have a good day~ :D